Poprzednie wpisy:

Następne wpisy:


Czym jest linkowanie?

tanie pozycjonowanie stron


Linkowanie jest jedną z metod wykorzystywaną w pozycjonowaniu. Z angielskiego link building oznacza zestaw działań zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz strony, żeby podwyższyć jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Tworzenie linków do strony sprawia, że dla przeglądarki dana strona internetowa jest warta polecenia. Jednak co ważnie nie tyle ilość, co jakość linków ma większe znaczenie. Linki można podzielić na dwie kategorie – wewnętrzne, które są umieszczone w obrębie jednej witryny, oraz zewnętrzne, znajdujące się na innych witrynach, ale zawierające linki do strony, która ma być pozycjonowana. Linki mogą być również podzielone ze względu na jakość, wyróżnia się wtedy naturalne oraz nienaturalne.


Content_marketing , krótka definicja z Wikipedii

Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu. Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści. W szerszym rozumieniu content marketing obejmuje również treści tworzone poza Internetem: w prasie branżowej, gazetkach, folderach, ulotkach, katalogach, poradnikach drukowanych, książkach itd.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Cytat z Wikipedii, hasło: Linkowanie

tanie pozycjonowanie stron

Obecnie linkowanie to najważniejszy element mający wpływ na pozycję stronypotrzebny przypis, aczkolwiek wyszukiwarka Google, najpopularniejsza w Polsce strona tego typu, stale próbuje ograniczyć wartość tego wskaźnika na rzecz innych wyszukiwarek jak Bing czy Yahooniejasne.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Linkowanie


Dodane: 29-11-2018 05:38